VocoPro UHF-3200 langattomat mikrofonit

Keskustelua karaokelevyistä ja -laitteista. Lisäksi saat täältä vastaukset kaikkiin karaokeen liittyviin teknisiin kysymyksiin.

Valvoja: Moderaattorit

VocoPro UHF-3200 langattomat mikrofonit

ViestiKirjoittaja ejh1965 » 21.4.2008 18:35

Ostin tuossa reilu pari vuotta sitten otsikon mukaisen paketin.
Toimivat kyllä ihan jees, mutta vähän aikaa sitten muuntaja alkoi aiheuttamaan pörinää.
No onneksi oli vaihtomuuntaja ja pörinä korjautui sillä.
Nyt kuitenkin huomasin, että mikit särkevät julmetusti ääntä.
Ei kestä yhtään laulaa ja herkkyyttä ei ole oikeastaan ollenkaan.
Eli rätisee ihan kuin patterit olisivat lopussa.
Pattereita on kuitenkin vaihdettu ja muuntajaakin moneen kertaan eikä auta.
Molemmissa mikeissä sama juttu.
Veikkaisin että vastaanottimessa on nyt joku vialla.
Osaisko joku sanoa mikä niistä yleensä hajoaa ja kannattaako/ voiko korjauttaa?
Vai heitänkö suosiolla kierrätykseen??
Minulla on muutenkin VocoPron tuotteista pikkasen negatiivisia kokemuksia...

Edit
Nyt kun olen seuraillut kaikenlaisia keskusteluja mikrofoneista, niin alkaa jotenkin tuntumaan, että langattomista ei puhuta edes samana päivänä langallisten kanssa.
Eli jos haluaa hyvän mikrofonin ja äänentoiston, niin langattomat mikit ovat ulkona vertailusta??
Kannattaako langatonta edes harkita??
Viimeksi muokannut ejh1965 päivämäärä 22.4.2008 12:09, muokattu yhteensä 1 kerran
ejh1965

ViestiKirjoittaja pelimanni » 21.4.2008 19:23

Ne ovat palvelleet pari vuotta. R.I.P ja uusia hommaamaan. Niissä on terävä soundi, kyllähän niihin laulaa. Kokeile piruuttaan API:n langatonta settiä. Saman hintainen.
pelimanni
KJ

Langattomat

ViestiKirjoittaja JanneR » 22.4.2008 13:56

Hello kaikille,

Pakko sanoa pieni kommentti, kun olen keskustellut asiasta jo livenäkin monen kanssa.

Olen itse kuunnellut kaikenlaisia valituksia langattomista ja ne on pääsääntöisesti tullut juuri karaoke puolelta. Se vaan on valitettava tosiasia, että markalla saa markan laitteen. Itselläni on käytössä Shuren ULX sarjan mikkejä live vedoissa ja ei ole mitään ongelmia ja soundistakaan ei tule kukaan ikinä marisemaan. Joo en uskaltaisi karaokeen antaa noita, mutta ...

Shuren pgx, slx ja ulx sekä akg wms450 tai paremmat ovat sellaisia mikkejä, että en ainakaan itse ole niissä suurta eroa langalliseen huomannut.

Onhan se totta, että ne maksaa ....

Edit: Niin vielä tarkennuksena, karaokessa olen aina nähnyt jotain vocopro, akg halvin malli, db technologiens mikkejä ... sekä ne kaikki kiinamerkit, mitä en muualla ole nähnyt.

Janne / ProSound Finland
www.prosound.fi
JanneR
KJ

ViestiKirjoittaja 1109vs » 22.4.2008 16:11

Nykyinen AKG:n WMS40 Pro sarja (yhdellä paristolla) on parempi kuin se
vanhempi kahden patterin malli.On myös sirompi käteen.
Väittäisin että jos pitää hankkia halvempi langaton karaokekäyttöön niin
valinta pitäisi olla tuo AKG mieluummin kuin muut Taiwan merkit.
Kahden vuoden takuu,vaihto toimii takuun-aikaisissa vikatilanteissa.Siis ovat turvallinen valinta.(Suomesta ostettuna)
450 sarja uudemmalla dynaamisella D5 kapselilla on jo aika hyvä.Muotoilu samaa kuin tuossa uudessa 40 sarjassa.
Huomautus:Kauppiailla on vielä jonkin verran tuota vanhempaa sarjaa varastoisssaan.Jos ostatte AKG WMS40:stä niin kysykää uudempaa Pro mallia.Jos ei tahto mene perille niin vaihtakaa kauppaa
:twisted:
Hyvä langaton pärjää langalliselle,täyty vain tarkistaa että kapseli on riitävän hyvälaatuinen,se on se ensimmäinen heikko lenkki jonka virheitä ei voi signaali ketjussa helposti korjata myöhemmin.
(kyllähän taitava miksaaja tekee myös ihmeitä,pelimanni !)
Se on kylmä totuus että alle 150 EUR ei kummoisia kannata edes odottaa...
1109vs
KJ

Paluu Karaokelaitteet ja -levyt