MadBoy MFP-2000 Pro

Keskustelua karaokelevyistä ja -laitteista. Lisäksi saat täältä vastaukset kaikkiin karaokeen liittyviin teknisiin kysymyksiin.

Valvoja: Moderaattorit

MadBoy MFP-2000 Pro

ViestiKirjoittaja Peltirumpu » 13.4.2013 16:51

Olen hankkimassa uutta soitinta. Mitä olette mieltä konkarit otsikon laitteesta?
Mulla on nyt Voco Pro DVX-880 Pro. Toimii muuten kuin enkeli, mutta parilla levyllä rusahtelee, enkä pidä siitä, joten myyn sen eniten tarjoavalle. Laita tarjousta tulemaan.
Samalla kysyisin, miten saa mikin toimimaan myös biisien välillä. Nyt mikkilinja menee pimeäksi, kun biisi loppuu. Ei jää aikaa välispiikeille.
Peltirumpu

Re: MadBoy MFP-2000 Pro

ViestiKirjoittaja Morgan » 18.5.2013 13:01

Huhuuuu, onko kellään tästä kokemuksia? Itsellänikin tämä harkinnassa kun MFP-1000:nen hajosi. Levykelkan voimansiirtohihna katkesi. Ja kun USB tikkuakin pitää vääntää teipillä vinoon että kytkee, ja kaukosäädintä painaa kaikin voimin, niin kaipaisin jotain hieman laadukkaampaa.. Oliskohan tämä '2000' laadukkaampi?
Morgan

ViestiKirjoittaja Roki » 22.5.2013 01:16

Morgan kirjoitti:Oliskohan tämä '2000' laadukkaampi?

Saathan tuon itse päättää, oliko valitsemasi merkki "laadukas", vai jotain muuta. Päätä seinään hakkaamalla on toki joku muukin tulos löytynyt.

MadBoy on samaa kiinanpaskaa kuin VocoPro. Toisen mainituista merkeistä myynti on tietääkseni kielletty euroopassa, sähköturvallisuussyistä.

Laitehankinnoillako se hyvä harrastus syntyy? Ja jos näin on, niin sama se mulle on, jos tapatte itsenne kiinalaisella sähköturvallisuudella. Turvallista matkaa valitsemallanne tiellä. Ei se tuuri loputtomiin jatku.

Enkä kerro paremmista merkeistä, ennen kuin ne alkaa kiinnostaa.
Roki
KJ

ViestiKirjoittaja Morgan » 5.7.2013 22:53

Joo kiitos vaan avusta.. oikein hyödyllinen vastaus.. mut jos sait siitä iloa niin se sinulle suotakoon. No anyway ostin sitten tän MFP-2000:sen kun muitakaan merkkejä näiden kahden lisäksi ei suomesta tunnu saavan, tai ilmeisesti jotkut tietävät vaan eivät kerro. No, äsken pistin virrat uuten ammatilaistason vehkeeseeni ja uudet ostetut levyt sisään ja piti viettää sit pieni karaokeiltama. MUTTA eihän tää laite toimi - tietenkään. Ei lue ensimmäistäkään levyä. USB:ltä soittaa MPG:iä mutta ei esim. MP4:ää jonka ohjekirja lupaa [edit: koodekki pitänee olla MPEG4 eikä H.264; eli ei ole lupauksessa vika vaan lukijan nörttiyden asteessa :) ]. Että tällainen. Ilta pilalla.
Morgan

ViestiKirjoittaja Peltirumpu » 9.11.2013 19:34

Voisikohan joku viisas neuvoa, miten tuolla laitteella kopioidaan levyt esim. USB:lle. :band: 8-O :roll:
Peltirumpu

Paluu Karaokelaitteet ja -levyt