MISSÄ KARAOKELAULAJAT ???

Keskustelua karaokekilpailuista.

Valvoja: Moderaattorit

MISSÄ KARAOKELAULAJAT ???

ViestiKirjoittaja morffeus » 6.11.2007 14:16

Innostuin alkuvuodesta Karaoketouhusta ja olen tämän vuoden aikana
käynyt kilpailemassa muutamissa kisoissa, mutta olipa yllätys, että
niissä ei ole juurikaan osallistujia, ei edes Hesassa.

Olen lukenut paljon surkeista järjestelyistä ja erilaisista hyväveli-kerhoista ja täytyy sanoa, että onpa noita osunut omallekkin kohdalle että
on tullut todella hämmästyneenä ulos niin järjestelyiden kuin ns. voittajien osalta.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mietin, että onko käynyt vain huono tuuri tai huonot kisat, huono päivä, kuukausi tai vuosi?

Onko missään kisassa siis kunnon järjestelyitä ja oikeaa kisafiilistä ?
morffeus

ViestiKirjoittaja pelimanni » 6.11.2007 15:39

Tjaa...enpä usko. En ole nähnyt. Ja olen toiminut alalla päätoimisesti 10 vuotta. Ainoastaan yksittäisten kuppiloiden kisat oman määrätietoisen juontajan luotsaamina ovat olleet onnistuneita tapahtumia. Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta olen rehellisesti sanottuna iloinen, jos kaikenmaailman *piip*kisat alkavat kärsiä osanottajakadosta!
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja embbu » 16.11.2007 00:06

Samaa itekin ajatellu. Mut oikeesti, ei sitä voi ihan väärässäkään olla kun moni on samoissa ajatuksissa ja sit ajattelee, et onks "mussa" vika, tai asenteessa jne... Joku mättää ja pahasti, tosin en oo kyl käyny ku muutamassa kisassa. Ja ne, jotka seurasin loppuun asti, kusi kyl täysillä. Siinä porukalla mietittiin et ei hitto, onks täs mitään järkeä. Tiettyi kisoi mä kyl boikotoisin, katotaan nyt sit osallistunko muihin ihan huvin vuoksi :wink:
embbu

ViestiKirjoittaja embbu » 16.11.2007 00:09

Niin siis, ois kiva tietää oisko jotkut kisat Oikeesti hyvät??? P.S. paikalliset kisat on olleet hyvät ja mielestäni oikeudenmukaiset, niissä ei oo vedetty mihkään omaan pussiin...
embbu

ViestiKirjoittaja pelimanni » 16.11.2007 01:26

Taas mä komppaan embbua :lol:
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja dj_pirtu » 16.11.2007 11:38

Ainoa oikeasti hyvin järjestetty kisa on mielestäni "Juhannustähti"-skabat. Kerran olin, tulin toiseksi, seuraavana vuonna en saanut osallistua mutta nyt vois taas mennä. :) Finaalissa oli järjestetty kisaajille oma vip-teltta jossa oli juomaa ja syötävää, loistavaa. Olin yleisössä viime vuonna ja tuomarit hoitivat hommansa hyvin, voi helposti olla samaa mieltä.
Silta yli pahan krapulan
dj_pirtu

Paluu Karaokekilpailut