Kurko Legenda 2007

Keskustelua karaokekilpailuista.

Valvoja: Moderaattorit

Kurko Legenda 2007

ViestiKirjoittaja Mamitsu » 3.1.2007 01:46

Hei! Onko kellään tietoa kuinka kauan yleensä nämä alkukarsinnat kestävät (siis tunteja illassa) huomasin että 3.3 lauantaina on täällä riihimäelläkin mutta olen menossa töihin tuona iltana joten pitäisi tietää kestääkö yli 4 tuntia! Voiko sitä arvioida? Olisi kiinnostusta osallistua...
Mamitsu
KJ

Kurko Legenda 2007

ViestiKirjoittaja minni69 » 3.1.2007 03:01

Tervehdys Mamitsu!!!

Mulla on jonnii verran "hajuu" tuosta osakilpailun kestosta,nimittäin osallistuin Hämeenlinnassa pidettyyn ja reilu kolme tuntii se kesti..16 oli kilpailijoita ja 2 biisii vedettiin :D..
minni69

Kiitokset

ViestiKirjoittaja Mamitsu » 3.1.2007 03:20

voi olla sitten että jää ehkä väliin että kerkiää töihinkin ja olisi kiva keritä laittamaan itse lapsi nukkumaan,jos niihin kisoihin menisi niin ennen kuutta pitäisi jo kotoa lähteä...mutta ainahan voisi mennä nyt lauantaina hyvinkäällä pidettäviin kun ei ole töitä kuin perjantai yönä...
Mamitsu
KJ

ViestiKirjoittaja minni69 » 3.1.2007 03:28

Niinpä tosiaan..tänne vaan naapurikaupunkiin :D
minni69

illan kesto

ViestiKirjoittaja honeymoon » 11.1.2007 19:53

Juonnan itse yhden Legenda kilpailun ja ilta alkaa 20.30 äänenavauskierroksella 1-1.5 tuntia. Koko illan kesto aina 5.5 tuntia!
Kierrosten välissä n.15 min tauko.
Laulajien määrästä johtuen aikataulu saattaa joskus "kusta" mutta tuohon pyritään.
honeymoon
KJ

ViestiKirjoittaja tiina62 » 19.3.2007 08:25

Raumalla oli karsinnat Onnikka-pubissa viime keskiviikkona. Terve vaan ja kiitos Honeymoonille - kisajuontajallemme sekä nimim. "Marsku" - yllättäin saapuneelle kj-kolleegalle, joka toimi asiallisesti tuomarinamme! Kiitos asiallisista kisoista.

En sitten :cry: :cry: pärjännyt, mutta eipä auta, kun toinen on parempi.

Kisaonnea vain Legenda-kisoihin ja aurinkoista kevättä!
tiina62
Staff

ViestiKirjoittaja Sasa » 22.3.2007 13:50

Itseäni houkuttaisi tuo Karaoke legenda kilpailu, mutta pohdituttaa kappaleet. Onko siellä ollenkaan englanninkielisiä listalla?

Ja jos konkari kuten Tiina ei jatkoon mene, niin HUI mikä taso siellä on!
Sasa

ViestiKirjoittaja tiina62 » 22.3.2007 15:18

Sasa kirjoitti:Itseäni houkuttaisi tuo Karaoke legenda kilpailu, mutta pohdituttaa kappaleet. Onko siellä ollenkaan englanninkielisiä listalla?

Ja jos konkari kuten Tiina ei jatkoon mene, niin HUI mikä taso siellä on!

Ei ollut ainakaan täällä Raumalla ulkolaisia biisejä - valitettavasti.
Mene ihmeessä yrittämään. Pidän peukkuja sinulle!
Katsos, aika on mennyt minusta jo ohi. :D
tiina62
Staff

ViestiKirjoittaja Sasa » 22.3.2007 15:39

No ei kai nyt noin..

Uskaltaako udella, mitä levyjä valikoimassa oli? Tietty, jos on salaista tietoa, niin ymmärrän kyllä :wink:

Jos uskaltaisi kokeilla :oops:
Sasa

ViestiKirjoittaja tiina62 » 23.3.2007 07:51

Sasa kirjoitti:No ei kai nyt noin..

Uskaltaako udella, mitä levyjä valikoimassa oli? Tietty, jos on salaista tietoa, niin ymmärrän kyllä :wink:

Jos uskaltaisi kokeilla :oops:

Sorry, ei oo mitään salaista tietoa, mutta ei tullut kovin tarkkaan katsottua, kun vain ne biisit mitä halusin laulaa, löytyivät :) Mel-levyjä nyt ainakin oli ja oli siellä joku Finkkarikin. Käy katsomassa www.topviihde.net. Siellä on ainakin yhteystiedot, josta voi kysyä, mitä levyjä on.
tiina62
Staff

ViestiKirjoittaja Sasa » 23.3.2007 11:40

Oukki Doukki :D
Nyt osallistuminen on enää lapsenvahdista kiinni. Piru vie, kun menee aina hankalaksi :)
Äänellään se variskin raakkuu..
Member of Killer Squirrels
Sasa

mitä levyjä..

ViestiKirjoittaja honeymoon » 23.3.2007 15:51

Joka vetäjällä on mukanaan eri pakki levyjä.
Itselläni 37 levyä mukana, valitettavasti ei tosiaankaan ulkomaisia, vaikka löytyyhän kotimaisilta levyiltä jokunen "you break my heart" tms.
Olen pyytänyt dvd-soitinta ja näitä levyjä legendakeikalle, mutta ovat olleet sitten muilla vetäjillä tuolloin käytössä.
Tämäniltaisen legendakeikkani vedän talon omilla laitteilla ja levyillä, en osaa sanoa onko siellä ulkomaisia levyjä.

Aikanaan ainakin kun Pasi juonsi Street Barin legendan Turussa paalupaikkaa vastapäätä, hänellä oli dvd-pakit ja toinen pakki täynnä ulkomaisia levyjä.

Kävi tuolla Rauman keikalla sellainenkin jutska, että kilpailuun osallistui laulaja, joka kertoi ennen kilpailua olevansa JO jatkossa. Koska tiesin tämän, en huomioinut häntä kilpailussa edes t-paidanjaossa, vaikka mies olikin erittäin hyvä laulaja.

Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos ei yhdessä paikassa onnista, niin ehkä seuraavassa!
honeymoon
KJ

Re: mitä levyjä..

ViestiKirjoittaja Sasa » 24.3.2007 11:27

honeymoon kirjoitti:Joka vetäjällä on mukanaan eri pakki levyjä.
Itselläni 37 levyä mukana, valitettavasti ei tosiaankaan ulkomaisia, vaikka löytyyhän kotimaisilta levyiltä jokunen "you break my heart" tms.
Olen pyytänyt dvd-soitinta ja näitä levyjä legendakeikalle, mutta ovat olleet sitten muilla vetäjillä tuolloin käytössä.
Tämäniltaisen legendakeikkani vedän talon omilla laitteilla ja levyillä, en osaa sanoa onko siellä ulkomaisia levyjä.

Aikanaan ainakin kun Pasi juonsi Street Barin legendan Turussa paalupaikkaa vastapäätä, hänellä oli dvd-pakit ja toinen pakki täynnä ulkomaisia levyjä.

Kävi tuolla Rauman keikalla sellainenkin jutska, että kilpailuun osallistui laulaja, joka kertoi ennen kilpailua olevansa JO jatkossa. Koska tiesin tämän, en huomioinut häntä kilpailussa edes t-paidanjaossa, vaikka mies olikin erittäin hyvä laulaja.

Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos ei yhdessä paikassa onnista, niin ehkä seuraavassa!

Niin sitä parempi meni sitten ohi :) Mutta olipas kokemus!! Ehkä eniten siksi, että musta tuntui koko illan että mä tukehdun. Oli meinaan sen verran tupakoivaa sakkia paikalla. Itsekin poltan kyllä, mutten enempää kuin pari tupakkia viikossa. Töissä hermosavuja :)
Kaikkien karaokeilijoiden vuoksi sanon että mahtavaa kun kapakit tulee lähes savuttomiksi. Nytkin tuntuu kun olis lasivillalla veetty keuhkot.
Ja siitä syytän tasan tupakkia. Ilmanvaihtoa kai oli kapakissa, mutta kun siihen meidän pöytään (iso pöytä) tuli tilanpuutteen takia 12 ketjupolttajaa, niin alko jo ihan pikkasen ahistamaan.. hehe.

Mutta onnea vaan jatkoon menneille tuleviin kisoihin!
Sasa

tupakoinnista..

ViestiKirjoittaja honeymoon » 24.3.2007 13:53

Tuo muuten hyvä pointti, itsekin odottelen savuttomien kuppiloiden lisääntymistä, kun en itse polta.
Muutamiahan näitä on jo, mutta saisi lisääntyä nopeaa tahtia.
Varsinkin juuri legendakeikalla tuo savuttomuus olisi hyvä pointti, kun osa laulajistakin juo vain vettä tuollaisten keikkojen aikana.

Sattuipa eilisellä Merimaskun legendakeikalla taas hauskanen tapaus (ei liity aiheeseen, mutta pakko kertoa :wink: )
Kisan jälkeen eräs eukko tuli haukkumaan kilpailun arvostelun ihan lyttyyn ja kuinka muka suosin tuttuja laulajia jne. kuuntelematta edes omaa kantaani.
Hymyilin kauniisti kertoen että Topviihteelle voi antaa palautetta, mutta eukko läks ovet paukkuen ulos. Hän itse ei ollut kilpailussa mukana.
No spiikkasin välikohtauksesta mikkiinkin, että en todellakaan tunne teitä ketään ennestään tai te minua, en tiedä laulatteko kotona suihkussa vai onko teillä bänditausta jne.. en suosi ketään ja mun kantaa ei rahalla osteta tyyliin..
No meni pari minuuttia niin eräs mies tuli nolon näköisenä luokseni.. että ois vähän asiaa. Pyysin odottelemaan hetken kun vaihdan levyä jne.
Sitten hän sanoi että äskeinen välikohtaus oli hänen vikansa.
HÄH?
- No mies jatkoi nolona, että meni eukolleen aukomaan väärässä kohtaa päätään, ja oli kehunut ookke-tätiä hyvännäköiseksi.
HEH! Kaikenlaisiin mustasukkaisuusdraamoihin tässäkin joutuu osalliseksi.. puhumattakaan kaikista lemmenhuoliaan purkavista asiakkaista.. :lol:
honeymoon
KJ

ViestiKirjoittaja Sasa » 24.3.2007 15:26

Kyllä kyllä. Mustasukkainen nainen on vaarallinen! HEHEH.

Kyllä se tupakinsavu raivostuttaa. Kännissä tulee poltettua joskus muutenkin, mutta ei se tarkoita sitä että haluaa olla kuin palvikinkku savustamossa.
Kohtuus kaikessa.

Oli ihan kiva kokemus eilinen, vaikkei mulle taida sopia kilpaileminen. Se vähäkin rentous katosi eilen totaalisesti. Kilpailutilanne kun oli ihan uusi mulle. Kappalelista olis saanut olla ihan vähän laajempi, kuin oli.
Vihkossa oli käännettäviä sivuja ehkäpä n. 5 kpl.
Mutta niillä eväillä mennään jotka matkassa on :)

Ulkona on ihana ilma, taidan lähteä keuhkoja tuulettamaan lenkille!
Sasa

Seuraava

Paluu Karaokekilpailut