Etsintäkuulutus 22.11.08 Tanssimusiikkia soittava bändi?

Ilmoituksiaan voivat jättää karaokeen tai bänditoimintaan liittyvää työtä hakevat ja tarjoavat henkilöt ja yritykset.

Valvoja: Moderaattorit

Etsintäkuulutus 22.11.08 Tanssimusiikkia soittava bändi?

ViestiKirjoittaja kvh-palvelut » 18.2.2008 23:32

Kyseinen viesti poistettu
Viimeksi muokannut kvh-palvelut päivämäärä 21.2.2008 18:05, muokattu yhteensä 1 kerran
kvh-palvelut
KJ

Re: Etsintäkuulutus 22.11.08 Tanssimusiikkia soittava bändi?

ViestiKirjoittaja JOu JOu » 19.2.2008 23:06

kvh-palvelut kirjoitti:Etsimme 50-vuotis päiville tanssimusiikkia soittavaa bändiä.

Kyllä täältäkin varmaan bandiläisiä jonkin verran löytyy mutta bändin löydät varmaan paremmin muusikoiden.net kautta. Monilla on sellainen käsitys muusikoiden.netistä ettei sieltä löydy kuin pitkätukkaörinäbändejä mutta liikkeella on on ihan kaikenlaista ja tyylistä soittajaväkeä. Kevyttä tanssimusaa on tarjolla yllättävän paljon. Jos tuo bändi olisi ehdottomasti paras vaihtoehto niin siellä minä ennemmin ilmoittaisin.

:idea: Mutta Hyvät Karaoke.fi:läiset.. jos rahkeet riittää niin pankaa synttäri bändi pystyyn. ja ilmoittautukaa keikalle =) treeni aikaakin on vielä ruhtinaallisesti kun kuitenkin puhutaan cover keikasta! Mä voin olla manageri :wink:

Ehdotuksia..

Korgie vetää synat
Pelimanni esittelee kuuden kielen taitojaan
yksyksnolysi saa tutustua bassokitaran saloihin
Hanna vetää vokaalit
niin.. se rumpali oli unohtua.. Ravun karaoke keikka on siis peruttu tuolta päivältä ja pääsee paukuttamaan pönttöjä
JOu JOu
Staff

ViestiKirjoittaja pelimanni » 20.2.2008 00:44

:lol:
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja Karaokekoira » 20.2.2008 02:27

Ai sille joka vähiten ymmärtää rumpujen mättämisestä laitetaan rumpaliksi. Eikös siellä pitänyt olla tanssia eikä epämääräistä mättöä, mä en kyl osaa paukuttaa rumpua mutta kuuskielisen soitto sujuu kuin viinan juonti vedellä tai ilman vettä :D
Tien päällä yli 20 vuotta, kenties suotta
Karaokekoira
KJ

ViestiKirjoittaja JOu JOu » 20.2.2008 05:04

rapu62 kirjoitti:Ai sille joka vähiten ymmärtää rumpujen mättämisestä laitetaan rumpaliksi. Eikös siellä pitänyt olla tanssia eikä epämääräistä mättöä, mä en kyl osaa paukuttaa rumpua mutta kuuskielisen soitto sujuu kuin viinan juonti vedellä tai ilman vettä :D

Niin joo.. muistin just sen kerran kun läikytit sen kossuvissyn sen kivan näkösen giltsin puserolle :roll: :wink: mutta jos yksyksnolysi suostuu vaihtaa sun kanssa paikkaa niin saat toki olla se soittaja joka jää keikan jälkeen aina ilman ellei keikka satu olee turus :lol:

Toisaalta tossa soittaja poppoossa voisi olla ideaa kun täätlä kuitenkin löytyy vähä sen ja vähä ton soittimen taitajaa. Toisaalta hommasta löytyisi ehkä loistava supliikki puolikin..

Nyt siis ei puutu kuin bändiltä vetävä nimi. Joku heitti joskus että koivusen tausta bändin nimi tulisi olla hevikaraoke dream band. en muista missä ton kuulin mutta otetaan se hevi siitä edestä pois niin saadaan kunnon nimi iskelmä bandille.

Mä voin soittaa nokkahuiluu.

Toivottavasti alkuperäinen ilmoittaja ei häiriinny meidän hyytävästä loan heitosta. Tästä se moni muukin onnistunut juttu on lähtenyt liikkeelle. Tarjotkaa ihmeessä sitä kara/dj pakettiakin tai jos saatte kasaan oikeesti bändin niin sitten saatte toteutettua bändin karaoken ja dj menon. Paikan kokoa en tiedä mutta laitteistossa luulisi löytyvän ja loput saa lainattua kollegalta =)
JOu JOu
Staff

ViestiKirjoittaja Karaokekoira » 20.2.2008 06:29

Jumankekka, minen oo alkoholin väärinkäyttäjä, kaikki oon juonu enkä oo läikyttänyt maahan enkä muuallekkaan :D ja aina oon joka keikalla saanu kaks kertaa, pyytää ja olla ilman :D paitti turus ku tyttö sano kerran mullen, saat mitä haluat ja otin hänelt polkupyörän, silloin sain uuren pyörän ja se on mul vielkii, hyvä pyörä :D
Karaokekoira
KJ

ViestiKirjoittaja kvh-palvelut » 20.2.2008 10:19

HEH..vai häiryynny...taidan olla jo valmiiksi häiriintynyt ainakin osittain :D Eikös kaikki KJ:t ole?!
Mutta aiheeseen...Ilmoitus täällä siksi,vaikka ensisijainen haku onkin
bändi..mutta siis minä kun olen "bileiden puuhaajana" niin karaoken ystävänä se voi hyvinkin vaihtua karaokeen....mutta sillon se tanssimusiikkia laulava juontaja on ehdoton....Koska itse tilaisuudessa sitten on noita tanssin ystäviä , enemmän kuin laulajia....
Tekisin ite ko keikan..mutta en kuulemma saa :(
Ai niin rapu sä voit tulla meille rumpaliksi vaikka ilman muuta bändiä :D
kvh-palvelut
KJ

ViestiKirjoittaja Karaokekoira » 20.2.2008 11:02

Uskokaa jo että mä en osaa ees istua oikeinpäin rumpujakkaralla saati soittaa niitä :D
Karaokekoira
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 20.2.2008 11:32

Ruah hah! Kyllä nyt onkin valinnan vaikeutta! Mutta kiitti vaan Jou, tämän takia jouduin viime yönä näkemään unta, että soitettiin Ravun kanssa keikkaa ja hän oli rumpalina. En muista edes, mitä itse siinä unessa soitin, kun katselin niin kiinnostuneena miehen rumpalointia. Hyvin meni :lol:
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja Karaokekoira » 20.2.2008 12:27

Ei niin paljoo viinaa ookkaan että menisin mokaamaan itseni rumpujakkaralle ja vieläpä keikalle :D

Soitinks mää siin unessa hyvin?
Karaokekoira
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 20.2.2008 15:24

Joo joo. Muistaakseni sulla oli vielä toisesta kapulasta ns. ortodoksiote jota esim. Matti Oiling suosii ja toisesta tämä tavanomaisempi ote. Oikein ammattitaitoista rummuttamista :lol: Sitäkään en muista, keitä muita siinä bändissä soitti.
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja SKK » 20.2.2008 16:19

Jospas minä ja Tiina62 tullaan tekemään aaltoja ja voin kajauttaa vaikka Rempallaan tanssijoille, ilman bändiä tottakai. Tarvitaanhan niitä tanssiin viejiäkin ;o)
SKK
KJ

ViestiKirjoittaja 1109vs » 21.2.2008 00:14

Bassosta osaan ne vaadittavat kaksi nuottia jonka jälkeen keikkarumba alkaa pyörimään joten bassoa en ehdi soittamaan kuin todella isoihin tilaisuuksiin.
Rumpukapulahommista sen verran että kun pitäisi snarea lyödä niin todennäköisesti isku osuisi polveen(toivon mukaan,ettei muualle),ehkä sopiva instrumentti minulle olisi kampa ja pala paperia,voisin pörisyttää red river rockin :roll: ,tai sitten voisin olla bändin water boy :cry:
1109vs
KJ

ViestiKirjoittaja pelimanni » 21.2.2008 12:49

Mitä sinäkin soittamisesta hupajat, hömppö! Sulle on se rooli, johon luontaisesti kuulut: showtanssija tangon kera. Siis tanssitangon 8)
pelimanni
KJ

ViestiKirjoittaja tiina62 » 21.2.2008 14:14

SKK kirjoitti:Jospas minä ja Tiina62 tullaan tekemään aaltoja ja voin kajauttaa vaikka Rempallaan tanssijoille, ilman bändiä tottakai. Tarvitaanhan niitä tanssiin viejiäkin ;o)

Mä ainakin haluan heilutella munia kädessäni... siis tietysti rytmimunia! :lol:
tiina62
Staff

Seuraava

Paluu Työpaikat