Kantapaikkoja!?

Keskustelua karaokeravintoloista.

Valvoja: Moderaattorit

Kantapaikkoja!?

ViestiKirjoittaja Ledia » 18.7.2007 01:25

Onko teillä minkälaisia kantapaikkoja missä tykkäätte käydä laulamassa tai vedätte itse karaokea...? kiertelen aika paljon noita karaoke paikkoja... jos vaikka törmäisinkin johonki tietämättä..:)
Ledia

Re: Kantapaikkoja!?

ViestiKirjoittaja JOu JOu » 18.7.2007 15:18

Ledia kirjoitti:Onko teillä minkälaisia kantapaikkoja missä tykkäätte käydä laulamassa tai vedätte itse karaokea...? kiertelen aika paljon noita karaoke paikkoja... jos vaikka törmäisinkin johonki tietämättä..:)

Varmaan meillä jokaisella on se oma kantapaikka missä käy lauleskelemassa vapaa-ajalla ja kyllä se tuppaa olemaan pitkälti noiden työhommien kanssa myös sitä että niitä lauluvuoroja jaetaan pää asiassa samassa/samoissa ravintoloissa missä edellis viikollakin ja sitä edellisellä.

Me ollaan kyllä joskus törmätty keskenämme. :D
JOu JOu
Staff

ViestiKirjoittaja dj_pirtu » 19.7.2007 18:25

Kuparikulma Lassilassa on kätevästi polkupyörämatkan päässä ja siellä on tullu käytyä tiuhaan. Ihan jees mesta, laulujonot tosin pahimmillaan tunteja... Eli sinne tullaan laulamaan eikä aikaa tappamaan.
Silta yli pahan krapulan
dj_pirtu

ViestiKirjoittaja temppu » 20.7.2007 13:14

Piilopaikka Hakunilassa on erinomaisen hyvä paikka laulaa. Hyvät saundit! Laulajia tosin käy hämmentävän vähän :?: Lieneekö syynä ajankohdat...(to 18-23, la-su 15-20). Että ei muuta kun tervetuloa!!!
temppu

ViestiKirjoittaja tiina62 » 21.7.2007 01:30

Raumalla Otan pub ehdottomasti. Mukava rento kotoinen - jaa no aikas rähjäinen, mutta positiivisella tavalla. Eka karaokepaikka Raumalla, jossa kävin. On näet kadun toisella puolella asunnoltani. Karaoke ollut toimivaa, vaikkakin levyvalikoima melko suppea. Mutta aina on jotain laulettavaa löytynyt. Henkilökunta on säätötaitoista ja sekin on paljon se.

Mutta mutta... kaikki hauska loppuu aikanaan. Otan pubin hautajaiset on 31.7.07, ett se siitä ilosta sitten.
tiina62
Staff

ViestiKirjoittaja samitos » 21.7.2007 14:10

Minun kanta paikat stadissa ovat restroom Ja yökyöpeli. Mukavan pieniä Ja kotoisia paikkoja joissa mukavaa porukkaa ja laulujonot kiertää nopeasti myös viikonloppuisin :D ei muuta kuin tervetuloa testaamaan
samitos
KJ

ViestiKirjoittaja Juice » 24.7.2007 01:32

Mulla taitaa olla tällä hetkellä olla Walter's (Porvoon keskustassa) tosin viimeisen kuukauden aikana en paljoa ole ollut siellä näkynyt. Kun on tullu kierreltyä muilla paikkakunnilla bongaamassa uusia paikkoja(ja niitähän on tullutkin!).
Juice

ViestiKirjoittaja Singalong » 25.7.2007 23:23

Mulla meni pitkään että välillä ei ollut mitään kantista, ei tullut niin usein käytyäkään laulamassa. mm. Pähkinärinteessä Hasselissa ja Albelassa kävin.

Nyt olen ilahtunut että Espoon Leppävaaran Sellossa sijaitsevassa Bar Fenniassa on alkanut karaoke-illat. Kävelymatka kotoa/kotiin, mikäs sen mukavampaa :)

Juicen oon muuten ehkä nähny joskus Porvoossa käydessä, muinaisessa Sinikulmassa.
Singalong

ViestiKirjoittaja Juice » 29.7.2007 11:55

Singalong kirjoitti:Nyt olen ilahtunut että Espoon Leppävaaran Sellossa sijaitsevassa Bar Fenniassa on alkanut karaoke-illat. Kävelymatka kotoa/kotiin, mikäs sen mukavampaa :)

Siis se Fennia on ihan Sellossa, onko se ekaksi rakennetussa osassa vai missä? Mulla on aikomus tulla sinne Fenniaankin jossain vaiheessa.

Singalong kirjoitti:Juicen oon muuten ehkä nähny joskus Porvoossa käydessä, muinaisessa Sinikulmassa.

Ahaa, ootko silloin käyny useampaan kertaan. Mä tosiaan siihen aikaan useimmiten lauloin siellä, johtuen sen hyvästä levyvalikoimasta (mä osittain sain vaikutettua mitä sinne hommattiin)
Juice

ViestiKirjoittaja Singalong » 29.7.2007 12:38

Juice kirjoitti:
Singalong kirjoitti:Nyt olen ilahtunut että Espoon Leppävaaran Sellossa sijaitsevassa Bar Fenniassa on alkanut karaoke-illat. Kävelymatka kotoa/kotiin, mikäs sen mukavampaa :)

Siis se Fennia on ihan Sellossa, onko se ekaksi rakennetussa osassa vai missä? Mulla on aikomus tulla sinne Fenniaankin jossain vaiheessa.

Joo. Siis se on siinä marketosassa, Prisman ja Cittarin yläpuolella (eli vissiinkin siis ensiksi rakennetussa), aukiolla Sellosalia/kirjastoa vastapäätä. Hienon rempan tupakkahuoneineen tekivät tuossa keväällä ja valtaisat screenit löytyy.

Singalong kirjoitti:Juicen oon muuten ehkä nähny joskus Porvoossa käydessä, muinaisessa Sinikulmassa.

Juice kirjoitti:Ahaa, ootko silloin käyny useampaan kertaan. Mä tosiaan siihen aikaan useimmiten lauloin siellä, johtuen sen hyvästä levyvalikoimasta (mä osittain sain vaikutettua mitä sinne hommattiin)

Oon käyny juu, oon varmaan jutellutkin sun kanssa joskus. En nyt nimeeni viiti tänne kirjoittaa, mutta jossain vaiheessa olen kuulunut kutakuinkin miltei paikan kalustukseen :D Muistelinkin, että listat oli sinun tekemät...
Singalong

ViestiKirjoittaja Juice » 29.7.2007 14:33

Singalong kirjoitti:Oon käyny juu, oon varmaan jutellutkin sun kanssa joskus. En nyt nimeeni viiti tänne kirjoittaa, mutta jossain vaiheessa olen kuulunut kutakuinkin miltei paikan kalustukseen :D Muistelinkin, että listat oli sinun tekemät...

Joo oli tosiaan mun tekemät listat (ja muutamassa muussa paikassa on mun tekemät listat edelleen) ja kuten mainitsin niin minulta kysyttiin mitä levyjä kannattais hommata (oli kiva huomata että vaikka ehdottelin aika rohkeitakin levyjä, joita ei oikein olis otettu ja kun sitten otettiin niin todettiin että siltähän lauletaankin paljon (mm Tina Turner-levy)
Juice

ViestiKirjoittaja Saqpetteri » 21.1.2010 13:28

Meikäläisen kantapaikkoihin kuuluu Espoon Kruunu, siel on aina yhtä mukava lauleskella ja yleensä siellä sitte aika kulkee nii nopeesti ettei huomaakkaa kuinka nopeesti se pilkku tuleekaa.

Toine mikä on täs lähiaikoina tullu tutuks on Järvenpään Esperance ainut mikä siel on huonoo on se ku niitten karaoke biisien välis tulee aina tyylii 2-4 biisii levyltä ja nupit kaakossa. Se karsii aika paljon siitä karaoke ajasta.
Kuva
Saqpetteri

ViestiKirjoittaja Erska » 28.9.2010 17:22

Onhan niitä itsellä "kantapaikkoja" ympäri Suomen:

Pori, club 92
Pori, Wanha Mestari
Kajaani, Backstage
Riihimäki, Linnea
Rovaniemi, Roy Club (roippari)
Joensuu, Kolumbus (Niinivaara)
Harjavalta, Holvi
Jyväskylä, Anneli (Kellaripub)
Oulu, Apollo
Turku, Taivas
Helsinki, König
Helsinki, Satumaa
Kuopio, Glorian Kellari

Reissaan todella paljon Suomea ympäri ja aina "välillä" tulee käytyä myös laulamassa :o
Erska

Paluu Karaokeravintolat