Paras paikka Helsingissä..??

Keskustelua karaokeravintoloista.

Valvoja: Moderaattorit

Paras paikka Helsingissä..??

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 28.8.2006 19:47

Käytiin tossa kiertelee suomen ennätys mentaliteetilla karaokebaareja yksi perjantai. 17 ravintolaa ja 8,5h aikaa..Päästiin sisään 18, mutta siellä oli kolmen tunnin jonot ja juontaja ei uskaltanut ottaa väliin ketään. En ole syntyisin hesasta ja en ennen tätä nykyistä duunia ole harrastanut karaokea, mutta aika hauskaa touhua se on ja olen alkanut siitä jopa pitää ;) Käytiin tuossa monenlaisia baareja läpi yksi biisi/Yksi juoma ja vaihto periaatteella ja tällöin ei oikein tutuksi tullut mikään paikka..Muutama jäi kyllä mieleen..

Populuksessa musa soi aika hiljaa, mutta siinä lie syynä räjähtävät naapurit..Tunnelma oli siellä kyllä hyvä ja porukka tanssi ja lauloi kimpassa.Ei ehkä laulajalle, mutta hauskan pitoon..No okei, ei tässä voi kaikkia ravintoloita anlysoida, mutta kysyisin hieman näistä kohutuista paikoista kuten jones, satumaa, pataässä..?? Löytyykö muita yllätyksiä..??

Kokemuksia mm: Yökyöpelistä, Angelosta, Pub71, Kuparikulmasta..??

Ja missä käy tälläistä nuorekasta n: 30v porukkaa..??
Karaokebussi
KJ

Re: Paras paikka Helsingissä..??

ViestiKirjoittaja jee » 28.8.2006 19:52

Karaokebussi kirjoitti:Ja missä käy tälläistä nuorekasta n: 30v porukkaa..??

Omalta osaltani olen laittanut palautteet ravintoloista tuonne Karaokeravintolat-listauksen arvosteluihin, mutta tähän voisin heittää että Satumaa lienee lähinnä totuutta jos tähän haarukkaan tähtää. Swengissä on vähän nuoremmat ja Pataässässä vähän vanhemmat. Noin arviolta.. jos olet Hevimies (ymmärsinkö oikein tuolta toisesta viestistä) niin Corner Bar kannattaa ainakin kokeilla ja miksei tietysti Hevimestakin.
jee
Staff

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 28.8.2006 20:01

Jee kirjoitti:
Karaokebussi kirjoitti:Ja missä käy tälläistä nuorekasta n: 30v porukkaa..??

Omalta osaltani olen laittanut palautteet ravintoloista tuonne Karaokeravintolat-listauksen arvosteluihin, mutta tähän voisin heittää että Satumaa lienee lähinnä totuutta jos tähän haarukkaan tähtää. Swengissä on vähän nuoremmat ja Pataässässä vähän vanhemmat. Noin arviolta.. jos olet Hevimies (ymmärsinkö oikein tuolta toisesta viestistä) niin Corner Bar kannattaa ainakin kokeilla ja miksei tietysti Hevimestakin.

Olen mä vähän hevimies ja pitkät on hiuksetkin, mutta toi Hevimies on niin karu että se on jo meidän piireissä legenda. Vetäisin sen kerran hauskan ajon päätteeksi kun porukat oli jo pihalla ja sain 50e tippiä ;) Täytynee hommata autoon enemmin noita hevikaraoke levyjä, niin pääsee harjoittelee ;)
Karaokebussi
KJ

ViestiKirjoittaja sara25 » 30.8.2006 02:40

Karaokebussi kirjoitti:Käytiin tossa kiertelee suomen ennätys mentaliteetilla karaokebaareja yksi perjantai. 17 ravintolaa ja 8,5h aikaa..Päästiin sisään 18, mutta siellä oli kolmen tunnin jonot ja juontaja ei uskaltanut ottaa väliin ketään. En ole syntyisin hesasta ja en ennen tätä nykyistä duunia ole harrastanut karaokea, mutta aika hauskaa touhua se on ja olen alkanut siitä jopa pitää ;) Käytiin tuossa monenlaisia baareja läpi yksi biisi/Yksi juoma ja vaihto periaatteella ja tällöin ei oikein tutuksi tullut mikään paikka..Muutama jäi kyllä mieleen..

Populuksessa musa soi aika hiljaa, mutta siinä lie syynä räjähtävät naapurit..Tunnelma oli siellä kyllä hyvä ja porukka tanssi ja lauloi kimpassa.Ei ehkä laulajalle, mutta hauskan pitoon..No okei, ei tässä voi kaikkia ravintoloita anlysoida, mutta kysyisin hieman näistä kohutuista paikoista kuten jones, satumaa, pataässä..?? Löytyykö muita yllätyksiä..??

Kokemuksia mm: Yökyöpelistä, Angelosta, Pub71, Kuparikulmasta..??

Ja missä käy tälläistä nuorekasta n: 30v porukkaa..??

KupariKulma kannattaa testata.. Ainakin viikolla pääsee kiitettävästi laulamaan, ja musiikki soi asiakkaiden toivomalla tavalla. Viikonloppuisin jonot toki ovat sitä 1-2 tunnin luokkaa, mutta tanssillahan se aika täytetään :D Kuprussa bilettävät nuoret ja vanhemmat sulassa sovussa
keskenään ja palvelu pyritään pitämään myös tankkauspuolella kunnossa.
sara25

ViestiKirjoittaja Karaokebussi » 18.9.2006 15:36

sara25 kirjoitti:KupariKulma kannattaa testata.. Ainakin viikolla pääsee kiitettävästi laulamaan, ja musiikki soi asiakkaiden toivomalla tavalla. Viikonloppuisin jonot toki ovat sitä 1-2 tunnin luokkaa, mutta tanssillahan se aika täytetään :D Kuprussa bilettävät nuoret ja vanhemmat sulassa sovussa

Olen pariin kertaan käynyt kuparikulmassa ihan kahvilla ja muutaman biisin vetäisee odotellessa..Kivaa henkilökuntaa siellä ;) Päästi vähän jonon ohikin kun meinasi tulla kiire ajohommiin ;) Käytiin tuolla myös viettää mun 30v syntymäpäivää ja sain kuin sainkin laulaa Via dolorosan ja asiaan kuuluvan olen kolmekymppinen..Tosin kaveritkin sitten lauloivat mulla saman sekä paljon onnea vaan..Kiitoksia vaan henkilökunnalle joustavuudesta sekä drinksusta ;) Hauskaa oli ja palataan varmasti.. ;)

Perjantaina juhlittiin tolla työkalulla, eli karaokebussilla, mutta tällöin olin tietty itse takapenkillä ;) Ja firma tarjosi ajelun sitten lauantaina kun lähdettiin kuparikulmasta..Kiitoksia vaan myös työnantajalle ;)

Arvatkaas millä biisillä olen saanut parhaimmat tipit..?? :lol:
Karaokebussi
KJ

ViestiKirjoittaja sara25 » 20.9.2006 02:14

Karaokebussi kirjoitti:
sara25 kirjoitti:KupariKulma kannattaa testata.. Ainakin viikolla pääsee kiitettävästi laulamaan, ja musiikki soi asiakkaiden toivomalla tavalla. Viikonloppuisin jonot toki ovat sitä 1-2 tunnin luokkaa, mutta tanssillahan se aika täytetään :D Kuprussa bilettävät nuoret ja vanhemmat sulassa sovussa

Olen pariin kertaan käynyt kuparikulmassa ihan kahvilla ja muutaman biisin vetäisee odotellessa..Kivaa henkilökuntaa siellä ;) Päästi vähän jonon ohikin kun meinasi tulla kiire ajohommiin ;) Käytiin tuolla myös viettää mun 30v syntymäpäivää ja sain kuin sainkin laulaa Via dolorosan ja asiaan kuuluvan olen kolmekymppinen..Tosin kaveritkin sitten lauloivat mulla saman sekä paljon onnea vaan..Kiitoksia vaan henkilökunnalle joustavuudesta sekä drinksusta ;) Hauskaa oli ja palataan varmasti.. ;)

Perjantaina juhlittiin tolla työkalulla, eli karaokebussilla, mutta tällöin olin tietty itse takapenkillä ;) Ja firma tarjosi ajelun sitten lauantaina kun lähdettiin kuparikulmasta..Kiitoksia vaan myös työnantajalle ;)

Arvatkaas millä biisillä olen saanut parhaimmat tipit..?? :lol:

TERVETULOA VAIN :wink:

Guess who :mrgreen:
sara25

ViestiKirjoittaja dj_pirtu » 21.12.2006 11:43

Eilen tuli käytyä Kuparikulmassa parilla öölillä ja biisillä. Ihan hyvä mesta, paitsi äänenvoimakkuus otti jo hieman korviin. Vehkeet oli todella lujalla, ei pystynyt keskustelemaan normaaliäänellä pöydässä. Noo, ei parane valittaa kun kyseessä on kuitenkin karaokebaari. :D Menen varmasti toistekin, vaikka huomenna! *laalaalaa*

Ainiin, kävin viime viikonloppuna myös Yökyöpelissä pyörähtämässä. Tiivis tunnelma mutta viihtyisää ja laitteet soi mielestäni hyvin.
Silta yli pahan krapulan
dj_pirtu

ViestiKirjoittaja samitos » 4.1.2007 16:57

itse olen ainakin siirtynyt kuparikulmasta asiakkaaksi yökyöpeliin Ja restroomiin! minusta kuparikulman yleinen ilmapiiri on huonontunut huomattavasti viimeisten vuosien aikana :( sieltä on kadonnut se porukka joka osasi aikaisemmin relata ja bilettää kunnolla! yökyöpelissä ja restroomissa hauskaa ja mukavaa porukkaa :D
samitos
KJ

ViestiKirjoittaja dj_pirtu » 7.1.2007 18:10

Heh, nyt on "kupiksesta" tullut jo sitten SE paikka. Sopivasti kävelymatkan päässä, biisilista kattava ja ihan jees kaikinpuolin. :D
Silta yli pahan krapulan
dj_pirtu

ViestiKirjoittaja dj_pirtu » 20.2.2009 12:19

Onpas aikaa vierähtänyt edellisestä kommentista. Eilen piipahdin Swengissä Iso-Roobertinkadulla töiden jälkeen ja olikin todella hyvä laulaa. Ehkä parasta oli se että oman äänensä kuuli todella selkeästi ja näinollen pystyi kikkailemaan mielinmäärin kun kuuli tarkasti missä mennään.
Silta yli pahan krapulan
dj_pirtu

Paluu Karaokeravintolat