Mielipiteitä laivoilla järjestetyistä karaokeista?

Täällä voi vaihtaa mielipiteitä mistä tahansa sen kummemmin asioita kategorioimatta!

Valvoja: Moderaattorit

Mielipiteitä laivoilla järjestetyistä karaokeista?

ViestiKirjoittaja njuska » 24.11.2005 21:06

Moikkis! Kertokaa mielipiteitä/kokemuksia laivalla järjestetyistä karaokeista. Mun mielestä siä on ollu aina he... hauskaa.. Harmi vaan et se on niin lyhyt ilo! Hyvä jos yhden biisin ehtii vetää ja silloinkin pitää olla ajoissa kirjoittelemassa lappua.. Miksei se karaoke vois kestää yhtä kauan ku normibaareis?..... :roll:
njuska

ViestiKirjoittaja jee » 25.11.2005 00:18

Joo olen samaa mieltä, että tuo kesto on ongelma. Jos karaoke kestää vain 1½ tuntia, tarkoittaa se käytännössä sitä, että on oltava ½ tuntia ennen karaoken alkua paikalla jos haluaa laulaa. Cinderellalla (tai jollain) järjestettiin yökerhokaraokea, mikä oli hyvä idea. Siihen suuntaan pitäisi pyrkiä. Laivoilla on paljon hetkiä, jolloin on joko turhaa ohjelmaa tai ei sitäkään, jolloin karaokea voisi aivan hyvin järjestää. Kamat ja levyt on kuitenkin koko ajan laivassa, samoin kuin henkilökunta.

Yleisesti ottaen laivakaraoke on kuitenkin hauskaa sen lyhyen hetken minkä se kestää, koska yleisö on lähes poikkeuksetta positiivisilla fiiliksillä kuuntelemassa. Laivakaraoken suola on, ettei koskaan voi tietää milloin tuleva Jari Sillanpää tai Marita Taavitsainen hyppää mikin varteen :)
jee
Staff

Sepä!

ViestiKirjoittaja njuska » 29.11.2005 18:11

Se on kyllä taivaan tosi, et parasta on se kun yleisö on yleensä niin täysillä mukana.. :lol: Päivällä varsinkin on tosi hyvä fiilis, ku ottaa pari loivaria ja sit menee karaokeen paranteleen "krapulaa". Silloin saa yleensä laulaakin useamman ku yhden biisin..
njuska

Re: Mielipiteitä laivoilla järjestetyistä karaokeista?

ViestiKirjoittaja sisu » 9.4.2014 02:17

Lyhin karaoke lienee Galaxylla, 1h Amorella ja Gracella 3X1h Baltic Princesillä iltakaraoke 3-3,5 tuntia päiväkaraoke 1 tunnin ja iltapäiväkaraoke 2 tuntia. Gabriellalla myös käyty, siellä oli karaokea 2 tuntia päivässä.

Paras valikoima on tietenkin Amorellalla ja Gracella, siellä on kaikki kappaleet mitä on olemassa. Baltic Princesillä on MelPlayer3 ja Maestro eli aika paljon sielläkin.
sisu

Re: Mielipiteitä laivoilla järjestetyistä karaokeista?

ViestiKirjoittaja JukkaV » 19.9.2015 03:03

Tuntuu vaihtelevan nämä karaokeajat. Itsekin viihdyn laivoilla. Olen ollut eniten Vikingin aluksilla. XPRS laulattaa miltei koko matkan ajan tai laulatti silloin, kun siellä kävin. Gabriellalla viime viikolla olin karaokessa koko ajan ja se kesti yhden tunnin iltaa kohden. Amorellalla on ollut tilanne ehkäpä 3 kertaa tunti, mutta välillä on saanut pitää omaa showta. :band:
JukkaV

Paluu Yleinen keskustelu